طراحي سايت كاربرپسند

طراحي سايت و سئو

طراحي سايت كاربرپسند

طراحي سايت كاربرپسند و چند نكته

بليط هواپيما ميزباني وب

كاربران مهم ترين اولويت در طراحي سايت كاربرپسند هستند. آنها، تمايل دارن تا در مدت زمان كمي سايت را ببينند. اين مسئله را ميتونين از طريق ابزارهاي تجزيه و تحليل وب سايتتان مشاهده كنين. از تكنيك هايي در طراحي سايت استفاده كنين كه كاربران را قادر به بررسي و دريافت بيشترين اطلاعات در كوتاه ترين زمان ممكن كند. بايد بدونين كه كاربران نياز به نوعي طراحي دارن كه بتونن از طريق اون و با يك نگاه كلي، اطلاعات را دريافت و امكانات مختلف وب سايت شما را كشف كنن.


تا حد ممكن طراحي وب سايت ساده و خلوت باشد

سبك طراحي بدون گزينه هاي انتخاب زياد ميتونه براي كاربر سريع و آسان باشه. به طور كلي هدف اينه كه در طراحي سايت اطلاعات اضافي را حذف و تعداد كليك را محدود كنين. از طريق اقدامات زير :

طراحي سايت فروشگاهي طراحي سايت شركتي

  • ايجاد ناوبري ساده با تعداد گزينه هاي كم
  • استفاده از يك قالب ساده كه خواندن اون به صورت كلي، آسان باشه
  • دكمه ها يا لينك هاي calls to action سايتتون آسان باشه
  • يك عمل يا فكر واحد براي هر صفحه در نظر بگيرين
  • قابل دسترسي بودن همه بخش ها و امكانات سايت

 

سئوي سايت سئوكار خوب

كاربر را به انجام دادن كاري در سايتتون تشويق كنين

محتواي بصري قدرتمند، از جمله عكس و فيلم، يك راه آسون براي جلب توجه كاربر است و وقتي كه با يك عنصر قابل اجرا همراه بشه ميتونه به كليك كردن فوري كاربر بر روي محتوا كمك كنه، اين شيوه بسيار كارآمد است چون اكثر مردم تصوير را سريعتر از كلماتي كه بيان كننده همون مفهوم تصوير هستند پردازش ميكنن. وب سايت يك محيط بصري است، پس بيشترين استفاده را از آن ببريد.

پيشنهاد ميكنيم مطالعه كنيد :

روشهاي بازاريابي چگونه شما را به مشتري نزديك ميكند؟

تبليغات كليكي گوگل تبليغات گوگل

استفاده از فرم هاي خلاصه و مختصر در طراحي سايت كاربرپسند

يكي از ساده ترين راه ها در طراحي سايت به منظور صرفه جويي در وقت كاربران، كاهش پرسش و درخواست اطلاعاتي است كه نيازي به آن ندارين. لزومي نداره كه فرم ها انواع مختلفي از اطلاعات را از كاربر بپرسن. فقط اطلاعات ضروري مانند نام و آدرس ايميل را بپرسين. از فرم هايي استفاده كنين كه داده ها را تأييد كنن تا كاربران بدونن كه آيا اطلاعات را اشتباه وارد كردن يا خير.

ميزان تايپ كردن را به حداقل برسونين و از دكمه ها يا چك باكس ها در فرم ها استفاده كنين (اين روش، به خصوص براي صرفه جويي در وقت كاربران تلفن همراه، بسيار راهكارنوين مناسبيه). همچنين هيچوقت داده هاي تكراري از كاربر نپرسين، بسياري از اطلاعات پس از ثبت نام هم قابل دريافت است.

طراحي سايت صنعتي طراحي سايت پزشكي طراحي لوگو ميزباني سايت هاست لينوكس فضاي وب لينوكس


طراحي bold call to action يا دكمه هاي فراخوان برجسته

طراحي وب سايت به گونه اي باشه كه علاوه بر سرعت بالا، كاربري ساده و راحتي داشته باشه. بدين منظور ميتونين از طراحي فراخوان (bold call to action) كه از چشم كاربران دور نميمونه، استفاده كنين. رنگ هاي روشن و عناصري كه بزرگتر هستن، ميتونن به كاربران كمك كنن تا بلافاصله آنچه كه در طراحي قرار داده شده است را ببينن. علاوه بر اين، محتواي روي دكمه ها نيز ميتونه دقيقا همان چيزي باشه كه كاربران بايد انجام بدهند و يا اتفاقي كه بايد بيافته مثلا دكمه  ( اينجا كليك كنيد ). براي اينكه فراخوان ديده بشه، CTA بايد داراي كنتراست فراوان و تمايز رنگ با محيط اطراف خودش باشه تا بتونه توجه كاربر را به خودش جلب كنه و مطمئن بشين كه CTA براي موبايل هم طراحي شده باشه.

 

طراحي سايت ارزان طراحي سايت خبري

طراحي سايت كاربرپسند

طراحي يكنواخت برخي المان ها و نامتناقض بودن

طراحي يكنواخت و نامتناقض شامل عناصر و تعاملات مكرره كه به يك شيوه مشابه و دقيق در طول طراحي كار ميكنن. به عبارتي ديگر، اين معني رو ميده كه يك دكمه جدا از اينكه كاربر را به كجا هدايت ميكنه، هميشه بايد مانند يك دكمه و داراي رنگ و فونت مشابه، حالت هاور يا همون موس اور مشابه باشه و به يك شيوه مشابه و يكسان كار كنه.

طراحي سايت كلينيك طراحي سايت آموزشگاه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.