تبليغات اينترنتي و فروش مستقيم

در تبليغات چند مرحله مختلف وجود دارد ابتدا شما تعدادي را با خود آشنا مي كنيد سپس آن ها در مورد اينكه روي تبليغ شما كليك كنند تصميم مي گيرند. در اين مرحله شما مي بايست از تكنيك هاي جذب مشتريان براي كليك استفاده كنيد.

آشنايي كمي بيشتر

آن ها به وب سايت شما وارد مي شوند خب شايد طراحي يك سيستم خوش آمد گويي براي آن ها اجباري به نظر برسد. اما اين بستگي به نوع كسب وكار شما دارد كه چگونه مي خواهيد با كاربرانتان روبرو شويد.

طراحي سايت آژانس مسافرتي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي طراحي سايت كارخانه

 

فروش مستقيم

فرصت را از دست ندهيد

بايد در همان ابتدا ارزش هاي كليدي را به رخ كاربر بكشيد. كاربران مي بايست بدانند با چه سازماني طرف هستند و مي خواهند چه محصول يا خدمتي را بخرند. پس سعي كنيد آن ها را گيج نكنيد و مستقيم به سراغ هدفتان برويد.

 

طراحي سايت بيمارستان طراحي سايت مدرسه طراحي پورتال سازماني هزينه طراحي سايت

لندينگ رمز موفقيت

سعي كنيد اطلاعات بيشتر را در صفحه اي جدا از صفحه لندينگ بگذاريد. اين موضوع باعث مي شود نرخ پرش كاربران Bounce كاهش بيابد و البته كمك مي كند كه بدانيد چه درصدي از كاربران به دريافت اطلاعات بيشتر از محصول شما نيازمند هستند و در صفحات مختلف سايت شما در حال چرخش و گشت و گذار در بين مطالب هستند.

پيشنهاد ميكنيم مطالعه كنيد :

تبليغات مجاني

صفحه فروش پس از لندينگ

در طراحي صفحه فروش محصولتان دقت زيادي داشته باشيد. اين صفحه تعيين كننده اين است كه كاربران از شما خريد كنند يا خير پس ساده برايشان توضيح دهيد كه محصول يا خدمت شما چه خصوصيتي دارد. اين موضوع باعث مي شود درصد خريد كاربران كم يا زياد تر شود.

 

طراحي سايت هتل طراحي سايت رستوران طراحي سايت املاك

فروش مستقيم

واقعاً بروند؟؟

روشي طراحي كنيد كه از تمام افرادي كه نمي خواهند از شما خريد كنند يك سرنخ بگيريد. تجربه نشان داده كه بيشترين ميزان نرخ پرش مربوط به صفحات نهايي خدمات و محصولات است. پس نگذاريد كاربرانتان بدون ارائه هيچ سرنخي آنجا را ترك كنند. البته طبيعتا نه به زور بلكه با ارائه يك ارزش كه آن ها تا به حال از شما دريافت نكرده اند.

 

طراحي سايت دانشگاه طراحي سايت سازماني تبليغات اينترنتي

خبرنامه

براي عضويت در خبرنامه هايتان يك بخش را بگذاريد تا بتوانند علاقه مندان به كسب وكارتان را به دليل فراموشي از دست ندهيد. حالا شما بخش اول چرخه جذب كاربر را انجام داده ايد و مرحله بعدي جذب مجدد كاربران است.

گفتني است كه درمجموع به طور متوسط شما مي توانيد به ۱ درصد الي ۴ درصد مشتريان خود به صورت مستقيم خدمت يا محصول بفروشيد.

اعدادي از اين بالاتر يا پايين تر مربوط به كسب وكارهاي خاص هستند و تأثير فاكتورهاي ديگري نظير برندينگ موثر ميزان فراگيري استفاده از محصول، خدمت، قيمت و بسياري عوامل ديگر تعيين كننده افزايش يا كاهش آن است.

بايد محاسبه كنيد كه اگر مجموع هزينه سالانه تبليغات شما ميتواند با سود حاصل از فروش ۱ تا ۴ درصد از كاربران ورودي افرادي كه وب سايت شما را ديده اند پوشش داده شود اقدام به تبليغ كنيد و در غير اين صورت نگراني هاي بعدي در مورد سوددهي كسب وكار دامن گير شما خواهد شد.

طراحي سايت نماينده مجلس طراحي سايت چيست طراحي سي دي مالتي مديا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.